18/04/2025 10:16:33 - 22/04/2025 10:16:33 - 1040 Okunma

KLUZEM tarafından Sağlık Sektöründe yapılacak stajlara yönelik 16 saatlik Temel İş sağlığı ve Güvenliği sertifika kursu açılacaktır. Kursa kaydolmak için atılacak adımlar ve yönergeler aşağıdaki gibidir.  

Kayıt  

  1. Kayıtlar 21 Nisan – 2 Mayıs 2025 tarihleri arasında uzemakademi.klu.edu.tr adresinden yapılacaktır. 
  2. Kurs Ücreti 300 TL’dir. Ücretin yatırılacağı banka hesap bilgileri aşağıdaki tabloda yer almaktadır. 

Ünvan 

Kırklareli Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü D.S.İ 

Banka 

T.C. ZİRAAT BANKASI 

Şubesi 

KIRKLARELİ (104) 

Hesap Numarası 

97536730-5001 

IBAN 

TR 5900 0100 0104 9753 6730 5001 

 

  1. Yatırılan ücretin dekontu veya fişi uzemakademi.klu.edu.tr sayfasına yüklenmelidir.  
  2. Kurs ücreti yatırılırken açıklama kısmına mutlaka “Kursun Adı (İSG), kursiyerin adı soyadı ve TC kimlik numarası” yazılmalıdır. 
  3. Bankamatik aracılığıyla kurs ücretini yatıracak olan kurs katılımcıları bankamatikten aldıkları fişin üzerine “Ad-Soyad ve TC Kimlik No.” bilgisini tükenmez kalemle okunaklı bir şekilde yazıp o şekilde sisteme yüklemelidir. 

Kayıt İptali ve Ücret İade Süreci 

  1. Herhangi bir sebeple yatırmış olduğu kurs ücretinin iadesini isteyen katılımcıların 4 Mayıs 2025 Pazar gününe kadar aşağıdaki belgeleri uzemakademi@klu.edu.tr adresine e-posta göndererek başvurmaları; ardından ıslak imzalı (tükenmez mavi kalem ile imzalanması şart) dilekçe ve diğer belgeleri birimimize elden teslim etmeleri veya kargolamaları gerekmektedir. Kargo ücreti göndericiye aittir. Eğitim başladıktan sonra gelen iade talepleri işleme alınmayacaktır.  

Gerekli Belgeler:   

  • Dilekçe (Dilekçe, dekontun üstünde ismi yazan kişi tarafından doldurulması zorunludur.)   

  • Yatırmış olduğunuz kurs ücretine ait dekont   

  • Nüfus cüzdanı fotokopisi (Ücreti gönderen kişinin) 

Adres:  

Kırklareli Üniversitesi Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi, Kayalı Kampüsü, Rektörlük binası, Ofis No: D-1-12 Merkez / KIRKLARELİ 

Dersler 

  1. İş Sağlığı ve Güvenliği Yüksek Risk Grubu Temel Eğitimi 5 Mayıs 2025 Pazartesi Günü Başlayacaktır. 
  2. Eğitim Takvimi şu şekildedir. 

     Tarih 

 

Saat 

05.05.2025 

06.05.2025 

07.05.2025 

08.05.2025 

09.05.2025 

10.05.2025 

11.05.2025 

20:00 

Genel Konular 

Teknik Konular 

Teknik Konular 

Sağlık Konuları 

Sağlık Konuları 

 

Çevrimiçi Sınav 

 

20:30 

 

 

21:00 

 

 

21:30 

 

 

 

 

22:00 

 

 

 

 

 

  1. Eğitimler Microsoft Teams’te oluşturulacak “2025K01_Temel İş Sağlığı ve Güvenliği” isimli ekip üzerinden gerçekleştirilecektir. Sadece bir ekip oluşturulacaktır. Bütün dersler ve sınav tek ekip üzerinden yürütülecektir. 
  2. Katılımcılar “2025K01_Temel İş Sağlığı ve Güvenliği” ekibine eklenecekler, KLU öğrencileri Teams hesaplarında bu ekibi görebileceklerdir.  
  3. Her bir ders tabloda belirtilen tarihte ve saatte başlayacaktır. 
  4. Devam zorunluluğu yoktur. Her bir ders kaydedilecektir. Öğrenciler daha sonra bu kayıtları izleyebileceklerdir. 
  5. Teams ekibi eğitimin sonlanmasından itibaren 1 ay içerisinde erişime kapatılacaktır. Teams ekibi ve mevcut ders kayıtları erişilemez hale getirilecektir. 

Çevrimiçi Sınav  

  1. Çevrimiçi sınav 11.05.2025 Pazar Günü saat 20:00’de derslerin yürütüldüğü ekipte gerçekleşecektir. 
  2. Sınav oturumunda yirmi (20) çoktan tek seçmeli soru sorulacak ve 60 dk. süre verilecektir. 
  3. Sınav TEAMS uygulaması üzerinden “Sekme Yöntemi” şeklinde gerçekleştirilecek olup ilgili videolu kılavuzu mutlaka izleyiniz. https://www.youtube.com/watch?v=3SMFqldEAr8&t=203s%20 
  4. Sınav oturumu eş zamanlı olarak aynı zamanda başlayıp aynı zamanda sonlanacaktır. Her bir katılımcının sınav zamanından en az 5 dk. önce TEAMS hesabında hazır bulunması gerekmektedir. 
  5. Sınavdan herhangi bir nedenle kopma yaşanması durumunda sınav süresi içerisinde tekrar giriş yapılabilir ancak sınav süresi devam eder. Ek bir süre tanımlaması yapılmayacaktır. 
  6. Sınav süreniz başlamadan önce internet bağlantınızın kesintisiz ve yeterli olduğundan, sınava gireceğiniz cihazınızın sorunsuz çalıştığından emin olunuz. Sınav oturumu öncesinde bilgisayarın şarjı ve internet bağlantısı gibi durumlar kontrol edilmelidir. Mobil cihazlardan sınava girilebilir ancak sınav konforu ve kolaylığı açısından sorunsuz çalışan bir bilgisayar tercih edilmelidir. 
  7. Öğrencilerin cihaz ve internet nedenli sorunlarından Merkezimiz sorumlu değildir. 
  8. Sınavı tamamladığınızda oturum süresi içerisinde sınav formunun altında yer alan “GÖNDER” butonuna mutlaka basılması gerekmektedir. Aksi takdirde sınav formunuz gönderilmemiş olacaktır. Zamanında Formunu gönderemeyen öğrencinin sınavı geçersiz sayılacaktır. 
  9. Mazereti nedeni ile sınava giremeyen öğrenciler geçerli mazeretlerini kanıtları ile en geç 13.05.2025 tarihi mesai bitimine kadar uzemakademi@klu.edu.tr adresine bildirmeleri gerekmektedir. Oluşturulacak komisyon ile mazeret talepleri değerlendirilecektir.  

Sınavın Değerlendirilmesi ve Sertifikaların Dağıtılması 

  1. Sınav oturumundan 50 ve üstü alan öğrenciler başarılı sayılırlar ve Sertifika almaya hak kazanırlar. 
  2. Sertifikalar 16.05.2025 tarihinden itibaren uzemakademi.klu.edu.tr adresinden kullanıcı girişi yapılarak “Sertifikalarım” menüsünden dijital olarak indirilebilecektir. 
  3. Sertifikanın doğrulaması, sertifika üzerindeki doğrulama bilgileri ile uzemakademi.klu.edu.tr/sertifika adresinden yapılabilecektir. Sertifikalar 3 yıl süreyle sistemimizde saklanacaktır, daha sonrasında kaldırılacaktır. 
  4. Basılı Sertifika dağıtılmayacaktır. 

 

isg uzem

Facebook Twitter Google Plus
Bilgi Yönetim Sistemi
Erasmus Koordinatörlüğü
Bologna Eşgüdüm Koordinatörlüğü
Elektronik Belge Yönetim Sistemi
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
Performans Analiz Sistemi
Öğrenci E-posta Girişi
Personel E-posta Girişi
Trakya Üniversiteiler Birliği
Kalite Geliştirme Koordinatörlüğü
KLU Mezunlar Portalı
Öğrenci Bilgi Sistemi