Sertifika Programları

 Zaman Yönetimi Sertifika Programı

      Zaman yönetimi başkalarından önce kendimizi yönetmenin bir tekniğidir. Kendimizi yönetmek zaman kontrolünün püf noktasıdır. Bu eğitimde zamanın önemi, zamanı yönetmek, özel hayat ile iş hayatını yönetmek, öncelikleri belirlemek, gün, hafta, ay, yıl hatta yılları nasıl planlayacağımızı öğreneceğiz. Hayır demeyi öğrenmek, zamanı kullanmanın üç yolu, planlama yapmak, ajanda kullanımının önemi gibi detayları bu eğitim setinde öğrenebilir ve çok şeyi yapmak istiyorum zaman yetmiyor diye şikayetleriniz varsa bu eğitim sonunda bu şikayetleri sona erdirebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.


 

Bilgi Yönetim Sistemi
Erasmus Koordinatörlüğü
Bologna Eşgüdüm Koordinatörlüğü
Elektronik Belge Yönetim Sistemi
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
Performans Analiz Sistemi
Öğrenci E-posta Girişi
Personel E-posta Girişi
Trakya Üniversiteiler Birliği
Kalite Geliştirme Koordinatörlüğü
KLU Mezunlar Portalı
Öğrenci Bilgi Sistemi